ដំណោះស្រាយសំរាប់ខ្សែភោជនីយដ្ឋាន
នៅប៉ុន្មានឆ្ នាំចុងក្រោយនេះ បណ្តាញ សហគ្រាស និងបណ្តាក្រុមហ៊ុន ពាណិជ្ជកម្ម នៅក្នុង ក្របខ័ណ្ឌ F&B កំពុងតែមាន សន្ទុះយ៉ាងខ្លាំងក្លា ទាំងចំនួន និង គុណភាព។ ទីផ្សារ ភោជនីយដ្ឋាន និងសណ្ឋាគា របស់ប្រទេសកម្ពុ ជាគឺជាផ្នែកមួយ ដែលបាននិងកំពុង ទទួលការចាប់អារម្មណ៍ យ៉ាងខ្លាំង ពីសំណាក់ បរទេស។ តាមប្រសាសន៍ អ្នកវិភាគ, ទំរង់ពាណិជ្ជកម្ម តាមរយៈបណ្តាញ ពិតជានាំមកនូវ ផលប្រយោជន៍ និងមានស្ថេរភាពខ្ពស់ នៅលើទីផ្សារ។ ជាធម្មតា បណ្តាញ ភោជនីយដ្ឋាន គឺជាប្រភេទហាង ដែលមានទំរង់ fast-food, បណ្តាហាងកាហ្វេ, បណ្តាហាងដែលមានទំរង់ free-flow, bar។ នៅប៉ុន្មានឆ្នាំ ចុងក្រោយនេះចាប់ផ្តើម មានការរីកចំរើននូវទំរង់ ថ្លៃជាងមុន ហើយតាម យោបល់អ្នកវិនិយោគ ទន់ទាំងឡាយ នៅលើទីផ្សារ គឺផលប្រយោជន៍ នៅក្នុង ទំរង់ពាណិជ្ជកម្មបណ្តាញ ពិតជាច្បាស់លាស់ ប្រាកដមែន។ ភាពខុសគ្នា ប្រៀបទៅនឹង ទំរង់ភោជនីយដ្ឋានមួយគឺ បណ្តាញភោជនីយដ្ឋាន បានកាត់បន្ថយ ជាអតិបរិមានូវចំណាយ ដោយផ្អែកទៅលើ ទំនាក់ទំនងល្ អនិងមានលក្ខណៈ”ដៃគូរធំ” ជាមួយ អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ស្ទើរទាំងអស់ ដែលជានិច្ចជាកាល ត្រូវបានទទួលនូ វកម្មវិធីពិសេស ក្នុងពេលសហប្រតិបត្តិការ យូរអង្វែង។
ការបង្កើត ប្រតិបត្តិការ នៅក្នុងការិយាល័យកណ្តាល ក៏អាចធ្វើអោយមាន ការកាត់បន្ថយ នូវការចំណាយ ផងដែរ ដូចជា ការតុបតែង ឧបករណ៍ ការគ្រប់គ្រង និង គណនេយ្យ។ ប្រមូលផ្តុំ នូវស្តង់ដាមួយ នៅក្នុងការបង្កើត គំរោងបច្ចេកវិទ្យា ផលិត រួមមាន តំរូវការអំពី គុណភាពផ្ទះបាយ គុណភាពបំរើការ វិធីបង្កើត និងបង្កើន កម្មវិធី ថែរក្សាអតិថជន (loyalty)។ ដូចជាលទ្ធផល ចាំបាច់មួយ ដែលទំរង់ ពាណិជ្ជកម្មភោជនីយដ្ឋាន តាមរបៀបបណ្តាញ នាំមកនូវគុណប្រយោជន៍ខ្ពស់ និង មានលទ្ធភាពខ្លាំងក្លា ក្នុងការ ប្រជែងលើទីផ្សារ។ ជាក់ស្តែង មហិច្ចតា នៃការវិនិយោគទន់ និងបង្កើតបណ្តាញសហគ្រាស...
ដើម្បីបបំបែក ចេញប្រព័ន្ធ POS អោយបណ្តាភោជនីយដ្ឋាន មានលក្ខណៈ ពិសេសនៃសិល្បៈ ធ្វើម្ហូបចិន អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ត្រូវតែស្វែងយល់ ច្បាស់លាស់ អំពីវប្បធ៌ម សិល្បៈធ្វើម្ហូប នាំយក នៅលក្ខណៈ ពិសេសនេះ ។ សិល្បៈធ្វើម្ហូប តាមរសជាតិរបស់ អតិថិជន ជាធម្មតា មានម៉ានុយ មធ្យម យ៉ាងវាងវៃ បណ្តា មុខម្ហូប បានបែងចែកជា ទំហំនីមួយៗ និងការផ្លាស់ប្តូរ រសជាតិ តាមចិត្តអតិថិជន ។ ប្រព័ន្ធ POS ត្រូវតែ ជំនួញលទ្ធភាព គឺ បន្ថែមមុខ ម្ហូបថ្មី ។
តំរូវអោយមានទន់សំរាប់ការវិនិយោគទន់ ដើម្បីបង្កើតការងារដល់សាខានានានៅក្នុងសហគ្រាស។
លក្ខណៈពិសេសនៅក្នុងការបង្កើតការងារតាមរបៀបបណ្តាញ ខុសគ្នាជាមួយនិងភោជនីយដ្ឋានមួយ លក្ខខ័ណ្ឌការងារនៅក្នុងបណ្តាញភោជនីយដ្ឋានតែងតែជា:
- បរិមាណនៃកិច្ចការជំនួញទិញនិងលក់គឺមានទំហំធំណាស់
- បណ្តាញភោជនីយដ្ឋានគឺស្ថិតនៅទីកន្លែងខុសគ្នា និងស្ថិតនៅក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ការិយាល័យកណ្តា
- រយៈពេលផលិត(ចំអិនម្ហូប) និងកំរិតនៃសេវាកម្ម ត្រូវបានកំណត់ទៅតាមស្តង់ដារួមមួយ។
លក្ខណៈពិសេស ខុសគ្នាខាងលើ គឺជាហេតុផល បន្ថែម ដើម្បីបង្កើត គំរូប្លង់គ្រប់គ្រង តាមទំរង់បណ្តាញ។ គំរូប្លង់នេះ គឺជាភាពខុសគ្នា ធម្មតា ដែលជាទ្រឹស្តី សំរាប់ការ គ្រប់គ្រងភោជនីយដ្ឋានមួយ។
លក្ខណៈពិសេសខុសគ្នាក្នុងការគ្រប់គ្រងបណ្តាញភោជនីយដ្ឋាន
- តាមដាននិងត្រួតពិនិត្យសកម្មភាពរបស់សាខាទាំងអស់
- ប្រមូលផ្តុំកិច្ចការជំនួញលក់ដូរជាមួយអ្នកផ្គត់ផ្គង់
- កាត់បន្ថយ ជាអតិបរិមា នូវចំនួន បុគ្គលិក ដោយផ្អែក លើការប្រមូលផ្តុំ នៃការគ្រប់គ្រង - គ្រប់គ្រង តំលៃទិញ ចូល នៅតាម ទីកន្លែង
- វិភាគទៅលើមីនុយ
- បើកហាងថ្មីមួយតាមទំរង់ ដែលមានស្រេចក្នុងរយៈពេលដ៏ខ្លីបំផុត
ក្រុមហ៊ុន R-Keeper, ត្រូវបាន ទទួលស្គាល់ដូចជា អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ដ៏ល្អបំផុត សំរាប់ប្រព័ន្ ធគ្រប់គ្រង ភោជនីយដ្ឋាន និង សណ្ឋាគា ដោយកម្មវិធី R-Keeper Enterprise V7 រួមមាន ទាំងកម្មវិធី និងឧបករណ៍ សំរាប់ការ គ្រប់គ្រងបណ្តាញ ភោជនីយដ្ឋាន ដោយទទួលបាន នូវលទ្ធផល យ៉ាងល្អបំផុត។
កម្មវិធី R-Keeper Enterprise V7 រួមមាន
- R-Keeper POS Quick-Service: កម្មវិធី សំរាប់បំរើ ដល់ទំរង់ Quick-sevice ដែលមាន ការប្រើប្រាស់ សាមញ្ញ និង ងាយស្រួល ហើយ ថែមទាំង អាចធ្វើការ បំរើ បានយ៉ាងលឿន និង ច្បាស់លាស់បំផុត។
- R-Keeper Manager: កម្មវិធីសំរាប់បង្កើតទិន្នន័យ និងរបាយការណ៍សំរាប់ការលក់ប្រចាំថ្ងៃ។
- R-Keeper PDS: កម្មវិធីសំរាប់គ្រប់គ្រងអតិថជន និងត្រូវបានដំឡើងនៅក្នុងមជ្ឈមណ្ឌលការិយាល័យកណ្តាល។