Global R-Keeper:

ដំណោះស្រាយសំរាប់ខ្សែភោជនីយដ្ឋាន

នៅប៉ុន្មានឆ្ នាំចុងក្រោយនេះ បណ្តាញ សហគ្រាស និងបណ្តាក្រុមហ៊ុន ពាណិជ្ជកម្ម នៅ​ក្នុង ក្របខ័ណ្ឌ F&B កំពុងតែមាន សន្ទុះយ៉ាងខ្លាំងក្លា ទាំងចំនួន និង គុណភាព។ ទីផ្សារ​ ភោជនីយដ្ឋាន និងសណ្ឋាគា របស់ប្រទេសកម្ពុ ជាគឺជាផ្នែកមួយ ដែលបាននិងកំពុង ទទួល​ការចាប់អារម្មណ៍ យ៉ាងខ្លាំង ពីសំណាក់ បរទេស។ តាមប្រសាសន៍ អ្នកវិភាគ, ទំរង់ពាណិជ្ជកម្ម តាមរយៈបណ្តាញ ពិតជានាំមកនូវ ផលប្រយោជន៍ និងមានស្ថេរភាពខ្ពស់ នៅលើទី​ផ្សារ។​ ជាធម្មតា បណ្តាញ ភោជនីយដ្ឋាន គឺជាប្រភេទហាង ដែលមានទំរង់ fast-food, បណ្តាហាងកាហ្វេ, បណ្តាហាងដែលមានទំរង់ free-flow, bar។  នៅប៉ុន្មានឆ្នាំ ចុងក្រោយ​នេះចាប់ផ្តើម មានការរីកចំរើននូវទំរង់ ថ្លៃជាងមុន ហើយតាម យោបល់អ្នកវិនិយោគ ទន់ទាំង​ឡាយ នៅលើទីផ្សារ គឺផលប្រយោជន៍ នៅក្នុង ទំរង់ពាណិជ្ជកម្មបណ្តាញ ពិតជាច្បាស់លាស់​ ប្រាកដមែន។ ភាពខុសគ្នា ប្រៀបទៅនឹង ទំរង់ភោជនីយដ្ឋានមួយគឺ បណ្តាញភោជនីយដ្ឋាន បានកាត់បន្ថយ ជាអតិបរិមានូវចំណាយ ដោយផ្អែកទៅលើ ទំនាក់ទំនងល្ អនិងមានលក្ខណៈ​”ដៃគូរធំ” ជាមួយ អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ស្ទើរទាំង​អស់ ដែលជានិច្ចជាកាល ត្រូវបានទទួលនូ វកម្មវិធី​ពិសេស ក្នុងពេលសហប្រតិបត្តិការ យូរ​អង្វែង។

ការបង្កើត ប្រតិបត្តិការ នៅក្នុងការិយាល័យ​កណ្តាល ក៏អាចធ្វើអោយមាន ការកាត់បន្ថយ នូវការចំណាយ ផងដែរ ដូចជា ការតុបតែង​ ឧបករណ៍ ការគ្រប់គ្រង និង គណនេយ្យ។ ប្រមូលផ្តុំ នូវស្តង់ដាមួយ នៅក្នុងការបង្កើត គំរោង​បច្ចេកវិទ្យា ផលិត រួមមាន តំរូវការអំពី គុណភាពផ្ទះបាយ គុណភាពបំរើការ វិធីបង្កើត និង​បង្កើន កម្មវិធី ថែរក្សាអតិថជន (loyalty)។ ដូចជាលទ្ធផល ចាំបាច់មួយ ដែលទំរង់ ពាណិជ្ជ​កម្មភោជនីយដ្ឋាន តាមរបៀបបណ្តាញ នាំមកនូវគុណប្រយោជន៍ខ្ពស់ និង មានលទ្ធភាព​ខ្លាំងក្លា ក្នុងការ ប្រជែងលើទីផ្សារ។ ជាក់ស្តែង មហិច្ចតា នៃការវិនិយោគទន់ និងបង្កើត​បណ្តាញសហគ្រាស...

ដើម្បីបបំបែក ចេញប្រព័ន្ធ POS អោយបណ្តាភោជនីយដ្ឋាន មានលក្ខណៈ ពិសេសនៃសិល្បៈ ធ្វើម្ហូបចិន អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ត្រូវតែស្វែងយល់ ច្បាស់លាស់ អំពីវប្បធ៌ម សិល្បៈធ្វើម្ហូប នាំយក នៅលក្ខណៈ ពិសេសនេះ ។ សិល្បៈធ្វើម្ហូប តាមរសជាតិរបស់ អតិថិជន ជាធម្មតា មានម៉ានុយ មធ្យម យ៉ាងវាងវៃ បណ្តា មុខម្ហូប បានបែងចែកជា ទំហំនីមួយៗ និងការផ្លាស់ប្តូរ រសជាតិ តាមចិត្តអតិថិជន ។ ប្រព័ន្ធ POS ត្រូវតែ ជំនួញលទ្ធភាព គឺ បន្ថែមមុខ ម្ហូបថ្មី ។

តំរូវអោយមានទន់សំរាប់ការវិនិយោគទន់ ដើម្បីបង្កើតការងារដល់​សាខានានានៅក្នុងសហគ្រាស។

លក្ខណៈពិសេសនៅក្នុងការបង្កើតការងារតាមរបៀបបណ្តាញ ខុសគ្នាជាមួយនិងភោជនីយដ្ឋានមួយ លក្ខខ័ណ្ឌការងារនៅក្នុងបណ្តាញភោជនីយដ្ឋាន​តែងតែជា:

  • បរិមាណនៃកិច្ចការជំនួញទិញនិងលក់គឺមានទំហំធំណាស់
  • បណ្តាញភោជនីយដ្ឋាន​គឺស្ថិតនៅទីកន្លែងខុសគ្នា និងស្ថិតនៅក្រោមការគ្រប់គ្រង​របស់ការិយាល័យកណ្តា
  • រយៈពេលផលិត(ចំអិនម្ហូប) និងកំរិតនៃសេវាកម្ម ត្រូវបានកំណត់ទៅតាមស្តង់ដារួម​មួយ។

លក្ខណៈពិសេស​ ខុសគ្នាខាងលើ គឺជាហេតុផល បន្ថែម ដើម្បីបង្កើត គំរូប្លង់គ្រប់គ្រង តាម​ទំរង់បណ្តាញ។ គំរូប្លង់នេះ គឺជាភាពខុសគ្នា ធម្មតា ដែលជាទ្រឹស្តី សំរាប់ការ គ្រប់គ្រង​ភោជនីយដ្ឋានមួយ។

លក្ខណៈពិសេសខុសគ្នាក្នុងការគ្រប់គ្រងបណ្តាញភោជនីយដ្ឋាន

  • តាមដាននិងត្រួតពិនិត្យសកម្មភាពរបស់សាខាទាំងអស់
  • ប្រមូលផ្តុំកិច្ចការជំនួញលក់ដូរជាមួយអ្នកផ្គត់ផ្គង់
  • កាត់បន្ថយ ជាអតិបរិមា នូវចំនួន បុគ្គលិក ដោយផ្អែក លើការប្រមូលផ្តុំ នៃការគ្រប់គ្រង - គ្រប់គ្រង តំលៃទិញ ចូល នៅតាម ទីកន្លែង
  • វិភាគទៅលើមីនុយ
  • បើកហាងថ្មីមួយតាមទំរង់ ដែលមានស្រេចក្នុងរយៈពេលដ៏ខ្លីបំផុត

ក្រុមហ៊ុន R-Keeper, ត្រូវបាន ទទួលស្គាល់ដូចជា អ្នកផ្គត់ផ្គង់ ដ៏ល្អបំផុត សំរាប់ប្រព័ន្ ធគ្រប់​គ្រង ភោជនីយដ្ឋាន និង សណ្ឋាគា ដោយកម្មវិធី R-Keeper Enterprise V7 រួមមាន​ ទាំងកម្មវិធី និងឧបករណ៍ សំរាប់ការ គ្រប់គ្រងបណ្តាញ ភោជនីយដ្ឋាន ដោយទទួលបាន នូវ​លទ្ធផល យ៉ាងល្អបំផុត។

កម្មវិធី R-Keeper Enterprise V7 រួមមាន

  • R-Keeper POS Quick-Service: កម្មវិធី សំរាប់បំរើ ដល់ទំរង់ Quick-sevice ដែលមាន ការប្រើប្រាស់ សាមញ្ញ និង ងាយស្រួល ហើយ ថែមទាំង អាចធ្វើការ បំរើ បានយ៉ាង​លឿន និង ច្បាស់លាស់បំផុត។
  • R-Keeper Manager: កម្មវិធីសំរាប់បង្កើតទិន្នន័យ និងរបាយការណ៍សំរាប់ការលក់​ប្រចាំថ្ងៃ។
  • R-Keeper PDS: កម្មវិធីសំរាប់គ្រប់គ្រងអតិថជន និងត្រូវបានដំឡើងនៅក្នុង​មជ្ឈមណ្ឌលការិយាល័យកណ្តាល។

 

ទីតាំងរបស់យើង